Älskar dig!

Jag träffade en tjej för ungefär ett år sen, hon är den finaste på jorden och jag älskar henne mest av allt! Hon finns alltid där för en och visar att hon bryr sig, hon har hjälpt mig genom mycket svårt i livet.. Vi har alltid kul tillsammans! Vi skrattar tillsammans, gråter tillsammans, dampar tillsammans, kämpar tillsammans och så mycket mer! Den tjejen jag pratar om har störst plats i mitt hjärta och hon betyder enormt mycket för mig! Tjejen jag skrivit om heter Louise Solheim och är min bästavän, syster,själsfrände, älskling mm. Jag älskar dig Lollo och kommer alltid att göra! Jag finns alltid här för dig och skyddar dig till hundra procent! <3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!