Svar på kommentar igen

orvar om Svar på kommentar:
du orkade ju inte ta det här i bloggen? Men shit det var inte menat som nått taskigt. Och ja, jag fattade.. efter ett långt tänkande. Jag ville inte veta om hon hade dyslexi.

Svar: Jag orkade inte ta det i bloggen EGENTLIGEN, du verkar inte ha mycket till hjärna om du behöver tänka så länge på ett sånt litet stavfel. Herregud.

//Jenny

Anna om Svar på kommentar:
Fucking "orvar" du kan ju berätta vem du är innan du börjar klaga på andra kanske? Låt henne skriva så, vad är problemet? Hon stavar ett ord fel big deal, som om du är mr perfekt liksom?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
orvar

jaha okej, jag börjar med och berätta vem jag är. Jag heter Olle men kallas orvar i skolan en kul grej. jag är född 1996 12 januari. Jag går i malmö Latinskola, i malmö. nått mer ni vill veta?:-)

Och mycket till hjärna, nej jag har adhd och dyslexi så har svårt att tänka.

2011-11-01 @ 17:18:29
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!