Dag 01 - Presentera mig själv


Jag heter då Jenny Blomberg och är född den 24 September 1997. Jag går på basket, men är nu borta i 9 månader pga knäskada. I februari har jag spelat i 7 år. Min familj består av mig, min syster, mina föräldrar, två katter och några få halvdöda fiskar. Min syster är också precis inne i nästan samma knäskada som mig bara att hon också har ledbandet och inte båda meniskena trasiga. Hon har även gått igenom en operation.
Jag går i Kunskapsskolan i Tyresö men bor i Haninge.
På dagarna umgås jag mycket med mina kompisar, går i skolan och åker och kollar på träningar och matcher.

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, men här var lite om mig.

//Jenny


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!