Too you

Du finns alltid där för mig i alla lägen och kan inte berätta med ord hur mycket du betyder.
Jag klarar inte att gå en minut utan att tänka på dig.
Skrattar för mig själv och undrar varför men sen kommer jag på .... Det är du!
Mitt liv består av dig.
Gråter när jag ska beskriva dig för du är så undebar så vet inte hur jag ska berätta det så du förstår.
Vill vara med dig varje minut men vi bor på olika platser och funkar inte alltid.
Du är min syster om nån frågar vem du är kan jag säga min syster mitt allt.
Kan inte beskriva dig älskling för undebar hoppas du förstår att du är det bästa som hänt mig!
Finns ingen som du.
Jenny Blomberg♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!