skola imorgon..

Hej!
Sitter just nu i sängen, ska snart sova, imorgon är det ju skola igen då.. T R Å K I G T!
Men jaja, onsdag-fredag har jag hemstudiedagar så det blir bra iallafall!

Idag har jag först varit hos sjukgymnasten gick som vanligt, bra. Träffade bara Tuula lite snabbt för att kolla min muskel, annars gymmade jag och anna.

Sen åkte vi och kollade på handbollsmatch stockholm 96 - GT söder 95 var kul att se.

På kvällen har jag nu haft träning, det var fett kul, var med på typ allt. Förutom plankan, men annars armhävningar, knäböj, bäckenlyft, triceps/biceps, sit ups, tåhävningar, typ det. Sköt också.

Skriver imorgon!

//Jenny

image description

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!