Sjukt dålig uppdatering

Hej!
Förlåt för sjukt dålig uppdatering från min sida.
Men i fredags kollade jag på fredagsträningen var skittrött så jag var nog inte så rolig direkt.

Igår var det först match vi förlorade med typ 80-24 men mötte söder och de är skitbra. Tyckte ändå spelet var helt okej lite slarv i förvaret bara. Första matchen som huddinge var med också så det var kul!

Den kom Arvid hem till mig och sov här. Vi spelade cod kollade på en film och bara tog det lugnt. Försökte vara uppe länge för han skulle iväg tidigt idag men slocknade vid halv tre typ.
Han åkte iallafall vid nio.
Hade sjukt kul med honom har ju inte träffat han på ett tag.

Nu är jag på väg till match skriver om den sen!

// Jenny


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!