Mina fyra närmsta vänner!

Lollo Solheim (Fnatte)
Min syster, min ängel, min bästavän, min själsfrände, min andra halva, mitt liv!
Älskar dig så sjukt mycket och ingen kan ta den plats du har i mitt hjärta.
Du är helt otroligt underbar och finns där i alla lägen.
Man kan lita på dig till 100 % och jag kommer alltid finnas där för dig!

image description


Arvid Normann (knatte)
Älskar dig sjukt mycket, du är som en bror för mig.
Har känt dig i ett år nu, du är alltid underbar och finns där hela tiden!
Har sjukt kul med dig och du är min bästavän!
En stor del av mitt hjärta är för dig.
Finns för honom också hela tiden!




Jessica Henning
Älskade syster!
Så otroligt underbar, du har hjälpt mig att klara mycket i livet och alltid funnits där för mig!
Vi har sjukt mycket minnen tillsammans och har alltid grymt kul.
Du är verkligen min syster Jessica, älskar dig så enormt mycket!
Finns alltid för dig älskling.



Elin Schwertner!
Du är helt otroligt underbar sötnos!
Finns alltid där för en och stöttar i alla lägen.
Är sjukt glad att jag har dig bästavän.
Du är så sjukt snäll, söt, fin, vacker, underbar och mycket mer!
Också som en syster för mig!
Älskar dig sjukt mycket och finns alltid för dig!



//jenny


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!