mina dagar

Hej!
Vet inte när jag skrev senast men tänkte berätta om tisdag-torsdag.

Tisdag:
Skolan började, var första skoldagen gick väl bra pluggade inte så mycket men fick mest information och gjorde lite begrepp typ.
Efter skolan åkte jag till Lollos träning och kollade, sköt lite bredvid typ.

Onsdag:
Åkte först och klippte mig tidigt! Sen direkt till gymmet för rehabilitering. Gick bra. Åkte sen till Jessica, pluggade lite och sov där. Hade fett kul, garvade grymt mycket haha. Var nog rätt trötta. Var på träningen också.

Torsdag:
Pluggade konstant från halv tolv till halv fyra, med en kort lunchpaus.
Sen åkte till träningen och tränade. Nu hemma.

//jenny


Saknar..

image description
Innan sjukgymnast.

image description
Innan träning.

image description
Mitt öga.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!