Ni som gillade min status :

ELVIRA AHLSTRÖM: Fin , snygg , sjukt undebar tjej!
VERONICA THERESA HAMZEHNEJAD: En grymt snäll och söt tjej skulle vilja lära känna bättre skit bra på basket.
ALVA SÖTASTE NORMANN: Söt och gullig tjej som är Arvids lillesyster.
TOVE ÖRTBERG: Snygg, gullig, skit glad att jag träffade dig gumman.
JOHAN PETTERSSON: Kille jag träffat några gånger Hermans kompis, snäll.
DANTE KLINGSTRÖM: SAKNAD! otroligt snäll och omtänksam.
SIBEL MERT: Så sjukt rolig och snäll vill lära känna bättre jättefin personlighet och utseende.
NATHANELLE MILLROS: Jätte söt tjej som är duktig på basket.
CORNELIA WINTHER: Julias kusin , snäll.
DANIEL WYSER: Rolig och gullig kille inte så mycket kontakt längre.
MIKA LANDIN: Mitt hjärta , helt undebar!
CICCI CARLSSON: Snäll tjej i min klass.
EMILIE SOLHEIM: Hur fin som helst, love to you!
ISABELLE DIF WREJDE: grym simmare saknar dig hoppas vi träffas snart igen.
ALBIN ERIKSSON: Kille jag inte känner.
CAROLINE HARALDSON: Tjej som är snäll.
BEYZA UGUR: Gullig tjej som spelade i mitt lag förut.
CAROLINE R NILSSON:Snäll , söt, snäll.
CARL BRINCK:Spelar i min klubb, snäll.
EMMA LINDSTRÖM:Undebart snäll tjej i mitt lag vi måste träffas någon dag!
SOFIA LÖNNGREN: Fin tjej i min klass.
VICIS PRINSESSA: Spelade handboll med förut , snäll och söt.
GABRIELLA TOLÉN: GUD VAD JAG SAKNAR DIG!!! helt fantastisk tjej.
ANNA BLOMBERG: Rolig, snäll och omtänksam! 
CARO JANRIK: Söt känner tyvärr inte.
MATILDA JARL: fin och söt tjej.
WILMA OLSSON: snygg gick i min skola.
NIKLAS MINECRAFT NYBERG: Duktig på wake board , ses kanske i sommar.
TIM RENEMAR:Söt kille som säkert är snäll och spelar basket.
JULIA WIKSTRÖM:Gullig.
SIMME AIK ASTERDAHL:Snäll och rolig. 
LINNEA PÅHLSSON: Undebar och borde lära känna bättre
VIKTORIA KÄCK:Bästa vänn du betyder guld gumman!

så klar.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!