Om mig

Hej!
Lollo har redan skrivit lite om bloggen. Men kan berätta lite om mig.

Jag heter Jenny Blomberg och bor i Haninge, spelar basket i Haga haninge som Lollo.
Jag går i kunskapsskolan och den är helt okej.
Jag har en mamma, en pappa, en syster, två katter och fiskar.
Har spelat basket rätt länge nu och kommer att fortsätta med det som Lollo nog också kommer.

Här i bloggen kommer ni att få följa vårat "basketliv" men vi kommer också att skriva om annat som händer.

Varje vecka kommer jag att utse ett basketlag också.

Men nu ska jag på träning, så jag skriver efter.

PUSS

 En gammal bild på mig.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!