Regionsläger

Hej!
Jenny här, förlåt för den usla uppdateringen idag, men jag har varit på regionsläger hela dagen och Lollo typ kollat på matcher, hon skriver/har skrivit om det antar jag.

Men tillbaka till regionslägret.
Jag kom dit vid halv nio och träningen började nio, då hade vi skivstång, vi fick lära oss lite övningar som är bra, det var inte så ansträngande men bra. Sen körde vi uppvärmningen också, som varje träning.

Sen åt vi och sen åkte alla gemensamt (kommunalt) till löthallen där vi hade våran andra träning. Väldigt kul!
Då körde vi 3-0 där vi tränade anfallsrörelser, det gick grymt faktiskt. Sen körde vi 3-3 i en halvtimme, det gick helt okej. Men kände att jag inte riktigt kunde få ut alla mina kunskaper.

Men imorgon är det en ny dag då jag ska försöka visa allt jag kan!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!