knäskada

Hej!
Orkar inte blogga så långt har varit på sjukhuset i två timmar nu. Gjorde illa knät på matchen vet inte riktigt hur illa det är men ingen skelettskada, ledbandet eller korsbandet. Kan vara menisken som är skadad och då behövs det opereras. Men tror mest på att det bara är en blödning i knät eller hoppas det iallafall.

Men vi förlorade mot 98or igen -.- pinsamt som fan! Men jävla fucking 48 som knuffar mig i ryggen så att jag skadar knät.. Sen säger ingenting.

Tack för att ni i laget iallafall stöttat mig!

Tack för att ni finns Lollo Solheim och Arvid Normann ni har stöttat mig mest och nu vet jag att ni alltid finns där. Älskar er verkligen! <3


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!