Arvid och Jenny ni är allt


Jenny blomberg!
Finaste personen jag någonsin träffat du har alltid varit där och stöttat mig.
Älskar dej så mycket att de inte går att beskriva i ord.
Jag har inte kännt dig så sjukt länge men de känns som jag alltid har gjort de.
Fattar inte hur jag har kunnat leva utan dej saknar dej bara du går på toa.
Har alltid sjukt kul med dej skrattar skit mycket.
Jag hoppas du förstår att jag älskar dej över allt annat!
<3


Arvid normann
Du lyser upp min dag med ditt fina skratt och dina roliga komentarer.
Du är den första killen som verkligen förstår mig.
Du bryr dig verkligen och man kan lita på dig!
Du är den finaste killkompisen jag någonsin haft har inte kännt dej så länge
men du är redan min bästa killkompis alldrig träffat någon som du!
Älskar dej!
<3


Ni två är de finaste jag har! <3

/Lollo


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Viktoria käck

Gud vad fint skrivet Lollo <33 fin blogg :)

2011-10-16 @ 00:23:59
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!