The voice sverige!

Tjaaa!
Kom just hem faktiskt, inte varit hemma på hela dagen förutom imorse. Jag skulle komma till skolan halv tolv och tänkte gå upp kvart i nio för att plugga lite, så ringer inte larmet så jag försover mig 1,5 timme, men hann till skolan iallafall.

Drog iallafall till the voice sverige vid tolv, och var där enda till sex, haft grymt kul med Elin och Alex älskar er! Vi garvade rätt mycket haha tanterna som dansade haha. Sen råkade jag rapa också, jaja.

Åkte direkt efter och skjutsade pappa till träningen sen åt på donken och sen kollade på slutet av träningen och efter det spelmöte.

Lyckad dag!

//Jenny





Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!