Sjukhuset

Om sjukhuset.
Gick ju upp vid kvart i fem och duschade med konstiga tvålen, sen åkte vi in och där fick jag andra kläder att byta till, skitfula.


Sen fick jag ligga på en slags rullsäng och fick en kanyl på handen med dropp i, så körde de mig till toan så att jag fick kissa innan operationen, sen fick jag ligga en stund i något rum och fick lite information.


Sen körde de mig till operationsrummet och spände fast mig och sådär, sen fick jag i mig narkos och de sa att jag skulle tänka på något bra så tänkte såklart på Arvid och Lollo, sen märkte jag inte ens att jag somna bara att jag vaknade igen och hade grymt ont, fick smärtstillande och somnade om igen.
Vid två hade jag vaknat till lite mer och då skulle jag på toa och mådde illa då men spydde inte, sen körde de in mig till rummet.


Spenderade sen hela eftermiddagen på rummet då Lollo kom och hälsade på med nappar och choklad så söt! Sov också över där, hade riktigt ont undernatten och har rätt ont nu också.



Det var inte läskigt att sövas bara skönt och det värsta av allt var smärtan efteråt.
Nu kommer ni få följa min rehabilitering i ca 9-12 månader.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Roooonjaaaaah

OJ , vad har hänt?,

Jag har också få opererats , fast mitt finger , blev överkörd av en liten låd bil, låter inte farligt men.., det blödde , skelettet och alllt syntes!



Jag fick ha gips över hela handen i 4 veckor!

2011-11-10 @ 19:22:26 | http://ronjasiberg.blogg.se/
Malin



Va gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment

2011-11-10 @ 19:41:29 | http://nightmarecandyy.blogg.se/
t h a i p i n n e n ♥

sv:nu är det så att jag är ute och jagar lite konsulenter till min grupp och undrar om

du är sugen på ett enkelt och roligt extrajobb som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa för familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av det du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer själv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det :) super enkelt och skiiit kul !:D det är gratis att börja nu också och du får tillgång till tre fantastiska välkomserbjudanden. Dessutom om du säljer för minst 1000 (vilket är super lätt !!) så får du en mascara,rouge och showegel gratis nu :D



2011-11-10 @ 19:56:24 | http://thaipinnen.blogg.se/
LIENE

sv: Ja, det måste det:)

Tack så jätte mycket. Värmer att höra!

2011-11-10 @ 21:24:09 | http://lienes.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!