sjukgymnasten''

Tja!
Är hemma från sjukgymnasten nu, eller kom hem för drygt en timme sen men har ätit och sådär. Var där i ca 2  timmar iallafall.
Först satt jag och kanske 8 till i ett rum och fyllde i enkäter och fick information om operation, innan och efter och sådär. Sen gjorde en sjukgymnast mätningar på mitt knä för att se hur mycket jag kunde böja det och sträcka ut det.
Då frågade jag även om det lilla "såret" som jag har på mitt knä och hon sa att min läkare Per Mats Janarv skulle kolla på det.

Så efter fick vi vänta i kanske en halvtimme sen kollade han snabbt på det och sa att det inte är några problem så nu är det helt klart att en operation väntar imorgon bitti klockan halv sju.

//Jenny

 
Haha sexiga skydd på kryckorna jag fick.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!