Facebook ♥

Lollo Fnatte Solheim - Underbar tjej som jag älskar enormt mycket. Hon finns alltid där och är grymt snygg!

Carl Brinck - Kille som spelar i samma basketklubb som mig.

Ida Broman Ullman - Fett snäll och söt tjej som går i min skola :)

Julia Nilsson - Grymt söt och snäll tjej som också går i min skola.

Frida Nordh Pettersson - Söt tjej som jag brevväxla med förut.

Sixten Norrthon - Enormt snäll kille som går i min skola, söt också!

Filip Ringh - Rolig och snäll kille som går i sjuan i min skola.

Sanna Lidström - Tjej som går i vendelsömalmsskolan, känner inte.

'Melissa Marta - Söt tjej som bor i Nacka tror jag, känner typ inte.

Filip Karate Lindgren - Kille som går i samma skola som Lollo, han är min kusins kompis och för det mesta rätt irriterande, men ändå snäll.

Sabina Tranberg - Fett fin tjej som är Lisas kompis, känner henne inte.

Lukas Hellgren - Söt sexa i min skola.

Amanda Fredriksson - En av mina närmsta vänner, underbar, snäll och grymt snygg!

Moa Härfstrand Goode - Grymt snäll tjej som jag var skitbra kompis med förut, haft otroligt kul med henne!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!