Dag 4 - Elin schwertner

Elin Schwertner!
Älskling, du är så jävla underbar, älskar dig grymt mycket! Finns alltid där och hjälper mig i skolan verkligen ALLTID, typ alltid du som hämtar mat och vatten åt mig, du som åker hissen med mig, du som bär mina saker, du som väntar på mig, du som följer med till mitt skåp! Men du är så mycket mer än så, du är bara helt jävla underbar! Din personlighet, nästan alltid glad och snäll och åhh! Kan inte förklara dig med ord.
Du finns iallafall alltid där för mig och ska veta att jag alltid kommer finnas för dig också.

Du betyder otroligt mycket gumman!

Älskar dig som fan!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!