Dag 25 - Personer som betytt mycket för mig

Hoppar över 24an för svarade typ på den på 22.

Personer som BETYTT mycket för mig.

Vendela Käll
Vi var bästa kompisar från typ trean till sexan tror jag,
nu är vi inte kompisar längre pga ett bråk. Men hon var
min andra halva och jag älskade henne grymt iallafall
vi gjorde typ allt tillsammans.



Linnea Kumlin
En grymt bra kompis, var bästakompis med henne förut,
nu är vi typ ingenting, snackar aldrig. Men vi var som
tightast i femman. Hade grymt kul.



Moa Härfstrand Goode
Vi har tappat kontakten en del, men träffas genom basketen
hon betyder fortfarande mycket för mig, men vi var skitbra
kompisar förut, träffades jämt men sen hände något.. Vet inte
vad men vi träffas typ aldrig längre iallafall.



//jenny


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!