Dag 2 - Amanda Fredriksson

Amanda Fredriksson livsglädje!
Du är underbar det vet du va? Alla dagar jag känt dig har varit fantastiska, du har hjälpt mig igenom så grymt många saker! Alltid funnits där och stöttat mig.. Du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig också, alltid! Skulle aldrig svika dig, du är för amazing för det gumman! Din glädje ger mig nya krafter att leva, när jag är nere räcker det med att kolla tillbaka på bilder då vi har gjort saker tillsammans så mår man bättre igen!

Älskar dig sötnos!



//Jenny


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Amanda Fredriksson

Gumman, DU är underbar! Älskar så jävla mycket! Våra minnen är oslagbara! Loveu! <3

2011-11-06 @ 23:40:45 | http://daamanda.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!