Dag 11 - Mina syskon

Min syster.

Min syster heter Anna Blomberg och bloggar även på www.bananna.blogg.se hon spelar handboll i Tyrold men är borta nu eftersom att hon också är skadad och genomgår samma sak som jag. Hon är 15 år alltså född 1996 och vi har gjort mycket kul tillsammans! Enda sen vi var små, vi bråkar inte så mycket utan är rätt snälla mot varandra. Det känns bra!

Älskar dig!


Båtutflykt när vi var små!


Trosa tror jag, inte säker.


Naw, vad söta vi är!


Haha vintrarna förr!


Skogspromenad typ.


Vinter!


Skara sommarland.


Sportscamp.


Utö <3


Båtutflykt igen.


Skogspromenad igen!


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!