Dag 08 - Ett ögonblick

Vet inte riktigt vad de menar med det. Men skriver om ett ögonblick som varit viktigt för mig.

Operationen.
Det var ett otroligt stort ögonblick för mig, men jag har ju redan berättat om den, men kan berätta lite tankar. När jag bytte om var jag glad men på samma gång lite spänd, jag garvade rätt mycket åt kläderna. När hon tryckte in kanylen i min hand, var jag mest lugn och det gjorde inte så ont. Det jag var mest rädd för var att bli sövd men det var inte alls illa bara skönt att sova lite.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Amanda

Vad roligt att du var med och tävlade om VAIO-datorn och nu har vinnaren dragits! Kika in och se om det blev du :) Kram

2011-11-11 @ 19:19:43 | http://stockholmtomarbella.com
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!