Dag 03 - Mina föräldrar

Louise Blomberg:
Är då min mamma, hon är född 1965 tror jag, jobbar med något som har med löner att göra vet inte riktigt. Hon är väldigt inriktad i sport och följer nästan alltid med till mina basketmatcher och Annas handbollsmatcher. Så det är bra eftersom att både jag och min syster älskar sport.

Peter Blomberg:
Min pappa, han är född 1966 och jobbar i skola som elevassistent. Han är också väldigt inriktad i sport och är min baskettränare. Han blev det för att mamma blev lagledare till Annas lag och då ville jag att han skulle bli det. Sen skulle vårat lag läggas ner om han inte tog över det. Så han var snäll och gjorde det.

Älskar er.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
FOTO

fint skrivet =)

2011-11-06 @ 17:51:02 | http://ninnzanlee.blogg.se/
Therese ekendahl

Roligt att du e med i dagens blogg!!:)

Säger till när jag lottat ut vinnarna

Ha de bra kram!:)<3

2011-11-06 @ 17:51:52 | http://theresefabienne.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!