ang. dålig uppdatering

Hej!
Vet att vi inte bloggat något idag men imorse laggade datan så gick inte att blogga mer efter svaret på den där onödiga kommentaren. Sen har vi inte haft tid helt enkelt.
Har typ spelat alfapet och något sverigespel, just nu är Lollo och Arvid på träning och jag ligger och har skittråkigt i sängen. Hatar mig själv, skitklantig som skadar knät igen.
Så det finns inte mycket att göra, önska jag kunde följt med till träningarna, de kommer typ tillbaka vid halv tio åh vad kul. Typ 3 timmar själv.

Jaja, Lollo får blogga sen om träningen, jag kanske bloggar sen när jag är på bättre humör.

//Jenny



älskar er

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!