bara för att jag har tråkigt

tog av www.ellenjorfalk.blogg.se

Lovar du att vara ärlig?
Ja
Du heter? Jenny
Beronde av? Mat
Vad behöver du mest just nu? Godis!
Vad tror folk om dig? Haha ingen aning
Hur imponerar man på dig? Vara sig själv, skratta, omtänksam
Brukar du skratta för dig själv? Ja...
Var bor du?
Haninge
Trivs du där? Jadå
Vad har du för mobil? iPhone4s
Nästa mål i ditt liv? Fortsätta vara bäst 
Hur svarar du i mobilen?
Oftast hallå? men ibland aa?
Vem ringde du senast? Arvid!
Hur känner du dig nu? Trött, småflummig, glad
När blev du fotad senast? Idag på bussen av en äcklig sak -.- 
Vanligaste färg på dina kläder?
svart
Vem saknar du? Lollo och Arvid!
Favorit dryck på morgonen? Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig?
22-24
Är du blyg? Haha inte direkt!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja ibland 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
Runka
Är du nöjd med ditt liv? Självklart, är ju bäst
Vad är det värsta du vet? Fredrik Wenström och att bli sviken
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mycket jag äher 
Vad längtar du till?
Jag får springa! men mest tills jag får spela basket!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja verkligen! 
Om fem månader? 
öh?
Om ett år?
-
Du samlar på? Ingenting
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lollo
Har du strumpor på dig nu? 
Ja klart 
Är det okej att gråta?
Såklart!
När grät du senast? Idag typ :s 
Bär du glasögon eller linser
? Nejp

//jenny

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!