Kunskapsjoggen

Hej!
Kom hem från skolan för en dryg timme sen, vi hade kunskapsjoggen idag. Man springer typ 2,5-3 km för att stödja barncancer fonden eller något. Fattar inte, men jag kunde inte springa mitt bästa för får ont i benhinnorna, och vill inte ha benhinne inflammation. Men jag och Jessica sprang på 12 minuter *host* nej men kom inte ihåg hur mycket vi sprang på.

Men en tjej som spelar i 98orna kom först i sjuan. Hon sprang om mig som typ sjuhundra andra i sjuan också gjorde.
Men hon heter iallafall Julia Winther.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Anonym

VIlken fin blogg du har :)!

Gå gärna in på mitt inlägg på dagens outfit och säg vad du tycker :) !



http://svettlukt.blogg.se/2011/october/soligt.html#comment



Ta gärna del av mina kost och träningstips för att få din drömkropp :) . Samt mitt liv som modell.



Kram Bea

2011-10-05 @ 17:08:33
SANNA

SV: Härligt! :) Det är sådär, är väldigt förkyld ;(

Vad händer hos dig då? :)



Kram

2011-10-05 @ 17:10:03 | http://sannaakarin.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!