ipod

Hej!
Vet att det är konstig tid att blogga, men vaknade vid halv två och kunde inte somna om, så sitter här och spelar på Annas Ipod, hoppas det är okej för henne. Men tror det. Blir hemma från skolan imorgon och Lollo kommer kanske hit på eftermiddagen en liten stund.

Det mesta jag gråtit är för det första för att jag var rädd att det skulle vara lika farligt som min syrra läs här www.binoculars.blogg.se om ni vill veta vad som hände henne. Sen för hur mycket alla brydde sig trodde aldrig någon skulle gråta för mig, som då några gjorde.

Tack till alla som fanna där för mig och stöttade mig, ni hjälpte mig att må mycket bättre! Stort tack till Arvid, Lollo, Madde, Anna, domarn, Mamma och Pappa som fanns där extra mycket. Uppskattar eran omtanke!




Älskar dej bästa syster!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!