P96 och damträning

P96:
Kollade inte så mycket på träningen drogade ett spel på Arvids mobil typ hela träningen, men det jag såg var typ flätan med lite matchsaker, passningar, skott, typ bollkontroll, 9-mannabasket och typ 4-4. Det mesta var oseriöst från Arvids del, som vanligt då.

Dam:
Den såg jag bara halva av, och Lollo hinner inte blogga så jag gör det om det jag såg. Det var typ att de körde skottövningar, sprang lite, och lay ups som uppvärmning. Typ det enda jag såg :/ sen skulle jag dra.

Haha, lite basket för en gångs skull.

- Men ni får matcher i helgen imorgon tror jag det blir.

//Jenny


sötnosen :*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!