knäet

Mitt knä just nu:
Imorgon ska jag iväg till sjukgymnasten klockan elva typ, eller ska vara där då. Kommer att få information om typ operationen och sådär, sen har vi svarat på några enkäter kommer kanske prata lite om det, jag skriver imorgon om vad som hände där.

På onsdag är det operation som gäller, halv sju, åh vad kul.. Ska åka halv sex. Kommer vara grymt trött men det kanske är bra, jag vet inte. Kommer iallafall att vara kvar där hela dagen kanske sova över så kommer inte att blogga något den dagen men det MÅSTE Lollo göra! Jag bloggar troligen på torsdagen blir utskriven 11:00 om jag sover över, så får se med det.

Kommer inte att vara i skolan på resten av veckan, kanske lite på fredag men tror inte det. Kommer nog inte må tillräckligt bra för det.

//Jenny


Älskar bilden!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
en blogg om 5 systrar

Systrarna svarar: Va kul att du ville vara med i dagens blogg!^^:D KRAM<3

2011-11-07 @ 21:57:36 | http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!