Jenny mitt allt

Jenny är den finste personen jag träffat allt vi gjort kommer jag minnas föralltid.
Min tvilling min syster mitt liv!!!
Vi har alltid löst allt tillsammans och gått igenom en hel del.
Vi är lika och tänker nästan alltid lika.
Saknar henne bara hon går ifrån.
Vi har alltid stöttat varann och varit nära och där när det hänt nått.
Älskar henne så himla mycket jag har svårt att tänka på annat när du skadades var jättejobbigt för mig och grät flera dagar och hoppades det skulle bli bättre.
Och det blev det förstås.
Vi är som sånna som bokstavligt sitter ihop dör den ena dör den andra !!!!

Aaaww! Lollo älskling!
Hittade det här i utkast, och gud vad glad jag blev! :')

Älskar dig otroligt mycket Lollo hoppas du vet det! <3

//Jenny


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!