Dag 07 – Min bästa vän/vänner.

Jag har ju nyligen skrivit om mina närmsta vänner men kan skriva lite mer om mina två bästavänner.

Det är iallafall Lollo Solheim och Arvid Normann.

Arvid Normann:
En riktigt snäll kille som jag känt i ca 1 år nu vi var väldigt bra kompisar för ungefär ett halv år sen men tappa sen kontakten en del under sommaren och sådär. Nu har vi blivit sjukt bra kompisar. Han är iallafall 97a som jag och spelar också basket i samma klubb. En av mina två bästavänner.

Lollo Solheim:
En helt underbar tjej som jag känt sen i somras, vi kom nära varandra otroligt fort och är grymt nära varandra nu, vi är som två syskon, på seriöst. Vi sitter typ ihop. Men hon är då ett år yngre än mig och Arvid alltså 98a men det gör verkligen inte någonting, älskar henne sjukt ändå. Hon spelar också basket som ni redan vet.

Älskar er.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Haft en bra kväll?

2011-11-11 @ 01:21:59 | http://nilssonpettersson.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!