Dag 04 – Favoritsaker/mat.

Min favoritsak är då basket över allt annat!
Ingenting man kan välja bort det klart familjen, släkten och de närmsta vännerna är favoriter, men de är inte direkt saker. Så basketen går först hållt på med det rätt länge nu och tänker inte ge upp mitt mål att komma långt, längst är ju NBA för mig och Lollo men det är drömmar haha.
Men kommer iallafall kämpa grymt mycket för att komma i form igen efter skadan, jag ska komma upp och bli bättre än vad jag var innan. Jag ska lyckas.
Ger aldrig upp.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
E-postadress: (publiceras ej)
URL/Bloggadress:
Kommentar:
Kom ihåg mig?
Monika

sv; Har lagt till dej med nu. :D Allt bra då? :)

2011-11-07 @ 22:35:58 | http://ttomtenissarna.blogg.se/
Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!